Hexol SYNLINE SuperDiesel DPF 5W30 este un ulei sintetic de motor cu performanțe foarte înalte, ”low SAPS”, recomandat a fi folosit în cele mai moderne motoare diesel sau pe benzină cu aspirație naturală sau turbo, incluzând „Pumpe-Düse” (PD), echipate sau nu cu filtru de particule (DPF) sau alte sisteme de tratare a gazelor, asigurând un consum redus de combustibil și intervale mărite între schimburile de ulei.
Acest ulei corespunde cerinţelor celor mai importante asociaţii ale producătorilor de automobile din Europa şi SUA precum şi producătorilor de motoare, cum ar fi : Renault, Mercedes, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Opel, Citroen, BMW, Ford, Toyota, Hyundai şi altele.
Acest produs după utilizare are codul: 13.02.05*, conform H.G. nr. 856/2002 privind evidenţa gestiunii deşeurilor şi pentru aprobarea listei cuprinzând deşeurile, inclusiv deşeurile periculoase şi se încadrează în categoria de colectare: 1.
Vâscozitate: SAE 5W30
Calitate: ACEA C3-12, ACEA A3/B4, API Service CF/SN and CF/SM requirements
Clasificări: BMW Longlife-04, VW 502.00/505.00/505.01, Porche C30, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51
Produse asemanatoare
Acest website foloseste cookies
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.